Elk jaar kiezen meer dan een miljoen mensen voor een vakantie op de prachtige Waddeneilanden, aangetrokken door het strand, de zee, het Wad en de rust. Het unieke eilandgevoel is onvergetelijk. Maar wat gebeurt er als er iets misgaat? Wie redt je uit de zee, of vervoert je van het strand of uit de duinen naar de ambulance of zelfs naar de wal?
|
KNRM-campagne-uiting op de Waddeneilanden. |
KNRM toeristencampagne-uiting, fotograaf Ralf van Vegten. |
KNRM-campagne In het jaar waarin de KNRM 200 jaar bestaat, voert de reddingsorganisatie een campagne op de Waddeneilanden om het belang van de KNRM voor de toeristen te laten zien. Onder het motto 'De zee is mooi maar onvoorspelbaar' belicht de KNRM haar veelzijdige werk in een brede campagne. Van narrowcasting in de bussen in Noord-Nederland tot op de veerboten, en met een magazine dat te vinden is in de hotels en vakantiehuisjes. De KNRM nodigt de toeristen daarnaast uit om langs te komen op een serie open avonden die worden gehouden door de reddingstations op de Waddeneilanden. Actuele informatie voor een veilig strandverblijf |
KNRM-campagne-uiting op de Waddeneilanden. |
KNRM toeristencampagne-uiting, fotograaf Ralf van Vegten. |
Donateur worden Partners De campagne op de Waddeneilanden kan dankzij een serie partners plaatsvinden. De rederijen TESO, Doeksen en Wagenborg, die de veerboten naar de eilanden exploiteren, busvervoerder ARRIVA, de lokale VVV-organisaties en Fisherman's Friend zorgen voor de zichtbaarheid van de KNRM. Daarnaast steunen ruim honderd lokale ondernemers op de eilanden de campagne door het magazine 'Redders op Zee' te verspreiden onder gasten.Bezoek www.knrm.nl/wadden voor meer informatie. |
KNRM-campagne-uiting op de Waddeneilanden. |
KNRM-toeristencampagne kiters bij Arriva-bus, fotograaf Ralf van Vegten. |