HEERENVEEN - Voor ondernemers en organisaties in de regio Heerenveen is het binnenkort mogelijk om hun trots op de regio Heerenveen onder de aandacht te brengen door middel van een regio Heerenveen ’n Gouden Plak wijn. De Wijnschuur heeft, na overleg met Heerenveen ’n Gouden Plak, het initiatief genomen om deze wijn te verkopen.
Voorzitter Frank van Hout van Heerenveen ’n Gouden Plak, waardeert het dat ondernemers zelf met initiatieven komen om de regio gezamenlijk op de kaart te zetten: “Als regiomarketingorganisatie voor de regio Heerenveen willen we onze regio bij iedereen onder de aandacht te brengen, zowel bij inwoners, bezoekers als ondernemers. Het initiatief van De Wijnschuur zorgt ervoor dat de ondernemers in onze regio de kans krijgen om hun trots voor de regio door te geven aan hun klanten of relaties door middel van een fles wijn als relatiegeschenk óf om deze te schenken in de horeca of bij evenementen’.
De Wijnschuur zal de inkoop en verkoop voor haar rekening nemen. “Ik wil op deze wijze graag mijn bijdrage leveren aan het op de kaart zetten van onze regio. Als onderneemster, maar ook inwoonster van de regio, ben ik trots op deze regio en dat wil ik graag uitdragen”, aldus Laura van den Akker, eigenaresse van De Wijnschuur. Binnenkort zal Laura ondernemers benaderen om de Gouden Plak wijn te bestellen.
Uiteraard komt er een mooi etiket op de wijn, geheel passend bij de huisstijl van de regio Heerenveen ’n Gouden Plak. “Dit is een eerste Gouden Plak product. Ik nodig ondernemers in de regio Heerenveen graag uit om ook een bijdrage te leveren aan de trots en zichtbaarheid van onze regio. Initiatiefnemers kunnen, net zoals Laura van den Akker, contact met ons opnemen!”, roept Frank van Hout op.