Gouden plakken
Het is nu aan alle Plaatselijke Belangen en Ondernemersverenigingen in de regio om te laten zien op welke plek zij trots zijn, door daar hun Gouden Plak te plaatsen en dit te delen via social media. Deze Gouden Plak is een kleiner formaat van de Gouden Plak op de middencirkel. Heeft u als inwoner of ondernemer een andere plek in de regio waar u trots op bent? Verplaats dan het Gouden Plak, dat geplaatst is door uw Plaatselijk Belang of Ondernemersvereniging, naar úw Gouden Plak, deel dit via social media en tag @ngoudenplak.
De campagne
Naast het plaatsen van de Gouden Plakken, is er onlangs een eerste editie van het TROTS magazine huis-aan-huis verspreid in samenwerking met Groot Heerenveen. Daarnaast verschijnen er medio november ook uitingen van de TROTS campagne in de openbare ruimte in de regio, waaronder in bushokjes en wordt het zoveel mogelijk geplaatst in alle dorpskranten.
Het doel
Doel van deze campagne is om onze eigen inwoners en ondernemers meer bewust te maken van het feit dat we in een ‘gouden regio’ wonen en werken en daar best wel wat trotser op mogen zijn! Met elkaar zijn we de ambassadeurs van de regio Heerenveen. De campagne wordt voor de kerst op een passende wijze afgesloten, waarbij alle plekken waar de mensen in de regio trots op zijn worden gebruikt.
De TROTS campagne is een initiatief van regio Heerenveen ’n Gouden Plak, dé regiomarketing-organisatie van de regio Heerenveen. Het Abe Lenstra Stadion, de plek van SC Heerenveen, is één van de iconen van de regio Heerenveen waar we trots op zijn!